I'll treat you like a queen

NU ÄR DET BARA 70 DAGAR
Tio veckor.
Det är typ ingenting, om man tänker efter.
Jag är så sjukt peppad!

Imorgon tänker jag skita i gympan och sova ut (det blir typ en och en halv timme längre, tack lokaltrafik, men det är mycket på en vardag).
Jag är trött hela tiden
jag orkar ingenting
Jag somnar på soffan och är pigg på kvällen.
Har massa läxor till på fredag och alla kommer bli klara runt 23.59 på torsdag.
Jag vet det, men jag gör ingenting åt det för jag orkar inte.
Hela idag var lite blä
jag orkar inte
jag sov på matten
Och ändå har jag det jävligt bra.

Det här var ett tråkigt inlägg, så jag slutar nu.


Det är fan inte länge kvar.

Bring on the groove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0