Jokin', smokin', midnight talkin'

                   Mitt lov innehöll en himla massa musik


Djupa samtal                                        
                                    Pepsi
                                                                     
Trummor


                                                                                              Cigaretter

                                       Kladdkaka
                                                                                Drömmar
      Ett helvänt dygn

                          Sugarplum Fairy
                                                                       Gitarr

                                                                              En hel påse potatiskroketter
                Dans
                                                   Nätter
                                   Stjärnor
                                                                                Film
                                                                                                    60-tal
        Foton
                                                  Slutsatser
                                                                                                   Buskar
                                                                     Trocadero
                      Tankar
                                                  Mörker
                                                                                         LP-skivor
                           Filtar

  Chokladmousse
                                                      Skrik
                                                                            Klänningar

Lev för natten
Bry dig inte 
Dela allt 
Känna samhörighet

 Allt detta med världens bästa, vackraste och finaste människa. 

                  

                  

                 

                   

                 

                                             Helt fucking amazing. 
                  Det var verkligen några av de bästa dagarna i mitt liv
                                       Jag har utvecklas så mycket
                                 Jag kan inte göra annat än att tacka


Bring on the groove
Postat av: Moa

jag gillar vinylerna. jag gillar dom verkligen.

2008-11-04 @ 23:47:20
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Sabina

jättefina bilder! låter som att du haft roligt:) jag hade en good-time i slutet. höhö

2008-11-05 @ 15:44:42
URL: http://mrsdylan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0