Håravfall.

Jag tappar hår.
Jag vill att det ska vara fluffigt.
Jag vill hitta några hundralappar som jag glömt att jag har så jag kan köpa massa kläder på myrorna imorgon. Egentligen har jag inte råd med något, men jag måste ha lite nya sommarkläder. Faktiskt.
Och gärna en hatt.
Men inte för mycket onödigt.

oOOOOOHOOOOOOdamnitcapslock.
Den ligger precis bredvid a på det här tangentbordet som inte är som alla andra så jag råkar alltid trycka på den istället för a. Det är jobbigt...

John och Pauls röster passar perfekt ihop med varandra i Words of Love.
Älsk.

Egentligen borde jag kratta.
Jag gjorde lite idag, men jag tror jag fick en ny blåsa i den gamla.
Den ser jätteäcklig ut.

Det är snart sommarlov, goddamnit!
Jag kommer typ sakna klassen. Men jag vill sluta.
Såhär ser veckan ut:

Måndag: Vanlig skoldag.
Tisdag: Dagsverke
Onsdag: Vanlig skoldag
Torsdag: Vanlig skoldag (åker till Göteborg på kvällen)
Fredag: Göteborg
Lördag: Göteborg
Söndag: Göteborg/hemresa
Måndag: Näst-Sista-Dagen-Kul och Sista Kvällen med Niorna.
Tisdag: AVSLUTNING!

26/6: PEACE AND LOVE!

Detta innebär 3 dagar att göra klart bilden och träslöjden. Eller egentligen bara två.
Woho. Lycka till mig.
Förstår ni hur snabbt jag måste måla?
JÄTTESNABBT!
Hoppas jag hinner klart. Jag vill inte sänka mig i bild igen.
Jag fearar dock det.

SOMMAR!
Imorgon tänker jag äta mjukglass, fast jag inte alls har råd.

Bring on the groove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0