Ska få träffa min älskade älskade Ida imorgon så då kommer jag vara glad igen

blir så jävla stressad av livet och allt som jag vill göra och måste göra men jag vettefan hur.
Känner mig som en jävla hycklare som vet vad jag vill men inte gör det. Vet inte om det är rädsla, lathet eller bristen på energi att ta tag i saker. kanske är rädd att misslyckas eller att saker och ting inte ska bli som jag vill. realisten i mig tar över och den del i mig som tror att livet är okej bara man har ett jobb, lite pengar och kul nån dag när man får bli full.
Ignorerar helt och hållet det faktum att jag inte alls får utlopp för min kreativitet på något sätt - fast det kanske är därför jag känner mig så tom.
Har glömt hur musiken kan rädda mig för jag lyssnar inte ordentligt längre och stirrar bara tomt ut i luften istället.

MVH
Vettefan vem jag är längre

Bring on the groove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0