Lyssnar på Coldplay och krampar

Våren kommer fan aldrig, Bellabby har flyttat ifrån mig så jag är ensammast i hela Umeå och ingen jävel vill följa med mig på Scharinska ikväll där det är SKA/ROCKSTEADY/GARAGE/SOUL-KLUBB!!!
Ligger istället hemma med världens jävla mensvärk och kan inte ens äta nåt gott för vem fan orkar cykla i regnet med mensvärk?!

Livet sugeeeeeeeeeeeeeeeer

Aja, har väl hänt lite roliga saker också sen jag bloggade sist enligt min telefon iaf *Iphonen är min enda och bästa vän i tider som dessa*





Var hos älsklingsIda på vernissage, party och efterfest med bland annat en samisk schaman som med ett pris på sitt huvud som cursade henne till tre år olycka.



Bella tog körkortet (innan hon övergav mig) så vi roadtrippade till flygplatsen med varsitt greenmål och såg på flygplan som lyfte. Såg en Zac Efronfilm med min lillasyser, grillade paprika på valborg och firade första maj i årets i princip första solsken.



Annars tjänar jag pengar som vanligt.



Har även klippt mig.

Det var ALLT!!! HEJDÅ!


Bring on the groove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0